niedziela, 18 grudnia 2016

Info.

Kochani moi!
Strasznie Was przepraszam za ostatnią nieobecność, ale sporo się działo w moim z życiu prywantym. Dużo zmian, przeprowadzka, praca, studia... Wiem, że zawaliłam po całości i przyznam się, że sevmione to ja nawet kijem nie tykałam od dawien dawna.
Poprawię się! Powoli wychodzę na prostą, a przede mna kilka dni wolnego więc zaklinam się na moją miłość do Snape'a,że rozdział pojawi się do piątku maksymalnie!
Raz jeszcze przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie i nie porzucicie. *.*

10 komentarzy:

  1. Super że będzie niedługo notka.Czekam z niecierpliwością.Życzę żeby wszyatko Ci się tak ułożyło żebyś miała więcej czasu dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Będę czekać tyle ile trzeba będzie:)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać i nie przestanę ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. już się bałam że nie będzie rozdziałów :c
    uwielbia to opowiadanie! :3
    chyba nawet jeszcze raz sobie przeczytam <3
    mam nadzieje że będzie w tym tygodniu :3
    życzę weny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy ile tylko będzie trzeba, nie spiesz się na siłę ;)
    Dasz radę wierze w Ciebie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaglądam codziennie. Sprawdzam czy to już. Czekam. I będę czekać nawet rok :D (bo to już całkiem niedługo). Na razie życzę wolnego czasu (sama cierpię na jego brak, więc wiem jak to jest). Nie przejmuj się, zawsze będziemy z tobą, tylko nas nie porzucaj pliiiiiiiis...

    ILoveSnowCake

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba ta miłość do Severusa nie jest tak wielka haha :D Oczywiście żartuje i czekam z cierpliwością na rozdział, wiadomo, święta to mnóstwo obowiązków i mało wolnego czasu.
    Życzę Wesołych Sevmionowych Świąt Bożego Narodzenia! :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, hej! Wiem, że czasu mało ale może jakieś dwa zdania, chociaż króciutki rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm... ciągle nic :(

    Wobec tego Tobie Marto i wszystkim, którzy ciągle czekają Severusowego Nowego Roku życzę! I kociołków Felix Felicis!

    ILoveSnowCake

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj w Nowym Roku! Życzę dużo czasu i weny w ogromnych ilościach a sobie i Twoim czytelnikom nowych, cudownych i trzymających w napięciu rozdziałów :) nie zostawiaj nas tylko:*

    OdpowiedzUsuń