wtorek, 27 września 2016

Informacje.

Kochani moi!
Na starcie zaznaczam, że nie zawieszam bloga, więc za wszelkie mikro zawały nie jestem odpowiedzialna!
Generalnie chciałam przekazać Wam tylko (żebyście się nie martwili oczywiście), że rozdziały będą pojawiać się (postaram się o to) raz w tygodniu (plus/minus). 
Jestem chwilowo zawalona pracą i po prostu nie mam czasu ani chęci na pisanie. Brakuje mi tego ogromnie, dlatego zamierzam kontynuować, jednak nie mogę sobie pozwolić na poświęcenie temu tyle czasu ile wcześniej  (po prostu go nie mam :()
Zaraz zaczyna się rok akademicki i może w tygodniu będę miała odrobinę więcej wolnego niż w tej chwili i wtedy ponadrabiam, bo mam miliony pomysłów. ♡
Tak więc zaglądajcie, sprawdzajcie i nie martwcie się, bo NIE zawieszam. :D
A gdyby ktoś chciał to niech zostawi maila w komentarzu. Będę informować o rozdziałach żebyście nie musieli bez sensu sprawdzać co chwila. ;)

Pozdrawiam Was gorąco i niedługo wracam z 29 rozdziałem. ♡

4 komentarze:

  1. Dzięki za ostrzeżenie, że nie zawieszasz bloga :-), bo jak tylko zobaczyłam "informacje", to zawał był już blisko...
    Życzę Ci gorąco przetrwania w tych ciężkich dla Ciebie chwilach, bo wiem jak to jest jak się nie ma czasu, gdy trzeba chodzić do pracy, a do tego wszystkiego rok akademicki coraz bliżej :-(
    Dlatego życzę Ci jak najwięcej wolnego czasu, odpoczynku oraz możliwości do pisania nowych i wspaniałych rozdziałów :-)
    Oczywiście będę czekała na kolejne perełki, nawet jeśli będą pojawiały się bardzo rzadko...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także na sam tytuł informacje omal nie zemdlałam... W każdym razie ciesze się że nie zawieszasz i dziękuję za info o regularnym dodawaniu. A właśnie kiedy rozdział? Absolutnie cie nie poganiam ale podobno miał być dzisiaj i za każdym razem jak dostaje coś na maila trzymam kciuki że to rozdział. Pozdrawiam i życzę udanego roku akademickiego :-)
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy czekać;)
    Powodzenia i pozdrawiam
    Nikola

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Cześć, Marta. :)
    Jak widzę u Ciebie też ani me, ani be w rozdziałach, no, ale cóż. Mam podobnie, ale w moim wypadku nie jest to praca tylko szkoła, która zajmuje mi ogromnie dużo czasu i po prostu wszelka motywacja i inspiracja wylatuje ze mnie jak z dziurawego balonika. ;/
    Dzięki za Informację, choć nie ukrywam, patrząc na tytuł idzie sobie pomyśleć: ,,TYLKO NIE ZAWIESZAJ, BO OSOBIŚCIE TAM SIĘ ZJAWIĘ." No, cóż. Gdybym miała taką władzę to wywalczyłabym dla Ciebie czas wolny... Jednak takiej nie posiadam. ;d

    Pozdrawiam i życzę ci przede wszystkim CZASU, DUŻO CZASU,
    Szach Mat.

    OdpowiedzUsuń